dimecres, 27 de març de 2013

Diaris de Vampirs II: Conflicte

















Editorial: Bromera, 2010 (moltes gràcies per envia-me'l!)

Per fi, al cap d'uns dos mesos (perquè no he tingut gaire temps), ja puc dir que m'he acabat el segon llibre dels Diaris de Vampirs, Conflicte, de la saga de LJ. Smith. Aprofitant les vacances de Setmana Santa he llegit les últimes pàgines que em quedaven.

I és que en aquests últims capítols és on es concentra la trama més decisiva de la novel·la, t'enganxa de tal manera que no pots parar fins a descobrir el final, que et deixa amb unes ganes de seguir amb la història...

Per això diria que les últimes pàgines són les que es llegeixen més ràpid, encara que no vol dir que la resta de Conflicte no sigui interessant: és tan o més bo que la primera part, Despertar.

L'assassinat d'un professor de l'institut de Fell's Church en la festa de Halloween ha generat moltes sospites, i la majoria d'elles cauen sobre l'Stefan, per ser el "nou" i l'"estrany", i perquè ningú el coneix i no és de confiança.

L'Elena sap que ell no és el culpable, sinó en Damon, l'altre vampir, que la té assetjada i vol fer-se-la seva de totes totes. Ella, a pesar de la por que li fa el "germà dolent", lluitarà per defensar l'Stefan, encara que això comporti que la gent de l'institut, que abans l'estimava tant, li giri la cara simplement perquè està de part d'algú que no cau bé.

A més a més, haurà d'evitar que se sàpiga la veritat sobre el seu xicot, perquè ha rebut amenaces d'algú que li va robar el diari personal on havia escrit que l'Stefan era un vampir i que pretén llegir-lo en una festa on hi assistirà tot el poble.

Si encara no heu començat la saga i us crida l'atenció, us animo a que ho feu; si només heu llegit la primera part; quasi que us dic que és obligatori continuar ;P, perquè no us decebrà, al contrari, a mi m'ha deixat molt intrigada per veure què passarà més endavant.

Bona Pasqua!

9 comentaris:

  1. M'has fet agafar ganes de llegir-los, encara que ja m'han dit que la sèrie és molt més bona que les novel·les. Segurament em llegiré el primer llibre per poder fer una comparació :)

    Joana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo m'he llegit tots els llibres i segueix-ho la sèrie des dels seus inicis, portant-la al dia i, no es que la sèrie sigui més bona que les novel·les sinó que es podria dir que no tenen res a veure, canvien moltíssimes coses i et pot semblar molt, o si més no, bastant estrany el canvi que experimenta de la novel·la a la televisió, però personalment, m'agrada més la sèrie televisiva tot i que els llibres estan també increïblement genials.

      Elimina
  2. Ben fet! ;)

    Segur que t'agraden. A mi els llibres també m'han fet agafar ganes de mirar la sèrie...!

    Petons!

    ResponElimina
  3. No crec que me'ls llegexi, perque diuen que es millor la sèrie, pero gracies per la teva reseña. ^^ Pasaba a saludarte, que fa mooooolt que no em pasava pel blog. xD

    Petonets <3

    ResponElimina
  4. A mi sempre m'agraden les noveles de vampirs... a i et volia dir que hasguanyat un premi dent de lleó visita el meu bloc i ho veuras

    ResponElimina
  5. Hola Mariona, trobo molt interessant aquest blog teu. Nose si l'has llegit o no, pero vull recomanarte encaridament el llibre "El nombre del viento" y, naturalment, la seva segona entrega "El temor de un hombre sabio". A més, fa poc que m'he acabat la trilogía de "Los juegos del hambre" (Los juegos del hambre, en llamas i sinsajo) y també els recomano.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Kvothe!

      Els Jocs de la Fam sí que els he llegit. Són uns dels meus llibres preferits. Has vist la primera peli? També és bona!
      He sentit molt a parlar de "El nombre del viento", es veu que està molt bé. Gràcies per la recomanació, ho tinc en compte! ;)

      Mariona

      Elimina
  6. Hola, Mariona!!
    M''agrada molt el teu blog, jo estic escdrivint un amb resenyes en actalà i en castellà. M'agradaria que em diguesis en que puc millorar a les ressenyes i m'agradaria que em seguisis!

    http://viatgeradellibresviajera.blogspot.com.es

    Jo ELS JOCS DE LA FAM els tinc com el meu llibre preferit, el millor és la segona part, EN FLAMES i estic impacient per el 22 de novembre, que surtirà la película.

    Un petó

    ÍDIA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies pel comentari, Ídia!

      Ja et segueixo al teu bloc. Està genial!

      Ens llegim,

      Mariona

      Elimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!