dimecres, 19 de setembre de 2012

El món groc



Editorial: De bolsillo, 2011

Albert Espinosa (el creador de "Polseres vermelles")  va estar lluitant contra diferents càncers durant deu anys, des que en tenia 14 fins als 24. Es va curar, i en el seu llibre El món groc explica tots aquells descobriments i anècdotes d'aquest període que va passar a l'hospital. Però sobretot explica qui són els grocs: persones que amb una simple conversa et poden canviar la vida. Estan un esglaó per sobre dels amics, i cadascú en té 23 a la seva vida que s'han de trobar.

És un llibre molt curtet (de fet, en un diumenge me'l vaig començar i acabar) que dóna consells per veure la vida des d'un altre punt de vista. Explica històries dels malalts que són tristes, però crec que s'ha de veure més que ell va tirar sempre endavant i que això té molt mèrit.

Recorda una mica a Polseres vermelles? Sí, de fet la sèrie està basada en el llibre i algunes experiències les han traslladat a la tele.

Em costa fer aquesta ressenya, no sé què més dir. Trobo que el llibre és molt curiós i que s'ha de llegir i després cadascú reflexiona sobre el que hi diu, perquè El món groc és bàsicament per fer-te pensar. Per això m'ha agradat.

3 comentaris:

  1. D'aquest llibre només he llegit alguns fragments i capítols i realment m'han agradat. En canvi "Todo lo que podríamos haber sido tu y yo si no fuéramos tu y yo" no em va agradar gens. Tot i això, admiro moltíssim Albert Espinosa i em va agradar molt Polseres, a veure si compro aquest i l'acabo de llegir :)

    Un petó

    ResponElimina
  2. Aquest es un llibre que tinc pendent, un d'aquells que el vec i dic: "¡L'he de llegir!". La série de Polseres Vermelles em va agradar, així que espero llegir-lo. ^^

    Petonets <3

    ResponElimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!