dijous, 3 de maig de 2012

Liebster blog

 
 
El blog Quadern de mots m'ha concebut el premi Liebster blog. Moltíssimes gràcies! Em fa una il·lusió increïble.
L'objectiu: nominar cinc blogs que tinguin menys de 200 seguidors però que són dignes de donar a conèixer per tota la xarxa. Els blogs que cumpleixen aquests requisits i als que m'agradaria passar el premi són els següents:

1. Cor de lletres
2. Las mejores cosas al amanecer
3. El té de las cinco
4. El somriure de les paraules
5. My world...

Tots cinc són petits-grans blogs literaris que valen la pena de llegir. Seria molt feliç de veure com mica en mica es van descobrint llocs com aquests. Per tant, si accepteu el premi i seguiu la cadena, sisplau heu de publicar una entrada amb

-La imatge amb el logo del premi
-El nom dels cinc blogs als quals nomineu i avisar-los mitjançant un comentari perquè s'assabentin que han guanyat el premi

Espero que us faci tanta il·lusió com me n'ha fet a mi.
Petons!

9 comentaris:

  1. Moltes felicitats i moltes gràcies Mariona!! A mi també m'ha fet molta ilu que me'l donessis. ^^
    Petonets <3

    ResponElimina
  2. Hola Maraygavi!
    em sap bastant greu però no podré passar el premi aquests dies, serà d'aqui a uns dies que poden ser bastants. tot i així m'ho apunto!

    ResponElimina
  3. Marionaaaaa!!! Gràcies de debò! Aviam, ara he de posar la imatge aquesta al meu blog i posar 5 blogs que jo consideri que es mereixen un premi?
    És el que faré, i si no ho he entès, m'avises, no sigui que faci el ridícul :$!! jajajjaja!

    PD: Ets la Maraygavi a QL? Perquè jo sóc la ines_99

    Un petó!!!!

    ResponElimina
  4. Mariona, tinc un problema. Passa que no conec més de 3 o 4 blogs i no els miro ni res i és que darrera de tot això hi ha tanta gent que té seguidors, i blogs i coses, i premis.... i jo no sé com va tot això. Estic perduda.
    Inés

    ResponElimina
    Respostes
    1. Inés, no pateixis. Si no el pots passar és igual, ja quan segueixis més blogs i siguis més veterana en tot això ja ho faràs. No m'importa si el deixes per més endavant!

      Un petó.

      Elimina
  5. Marionaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa acabo de veure allò del QL que sortia a la tele, i surts tu, oi? Jajaja qué maja!

    Un petó!

    ResponElimina
  6. jajajja però com és que vas sortir tu? Com van arribar fins a tu per agafar-te? :O no ho entenc :S

    i una altra cosa: saps el meu blog de fashionista (jisfashionista.blogspot.com) doncs la eva i la cris de darkstorie.blogspot.com me l'han donat en 5è lloc!!!:P:P:P:P

    PD: Sóc molt feliç

    PD2: Estic com una cabra... u.u

    ResponElimina
  7. Moltes gràcies Mariona! Ens fa molta il·lusió! Quan pugui publico l'entrada! :D

    Joana

    ResponElimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!