dijous, 10 de maig de 2012

La Princesa Invisible





















Editorial: La Galera, 2012. Col·lecció Bridge
Núm. Pàgs.: 224

La Princesa Invisible és un llibre de Mercè Anguera que va sortir publicat el passat mes de març i no el coneixia fins que el vaig tenir a les mans.

Narra la història de tres dones de diferents generacions però de la mateixa família: la senyora Maria (l'àvia), la Maria a seques (mare) i la Mei (néta). Bé, Mei o Mei la Caputxeta, Supermei o Princesa, com la perruqueria que té la seva mare (d'aquí el nom del llibre). Depèn del dia i la situació en la que es trobi.

Aquest estiu, la Mei comença treballar a la perruqueria, surt amb el Sergi i se'n va a viure al pis de la seva àvia, a fer-li companyia. Viurà un munt de noves experiències, algunes de bones i altres de no tant, i descobrirà que abans d'arribar ella la seva mare i la seva àvia van viure unes vides que, per algun motiu desconegut, estan mantenint en secret.

És una novel·la realista, les protagonistes són una mica estranyes i a vegades actuaven a desgrat meu... sobretot la més jove (no sé per què, la que m'ha caigut més simpàtica i "normal" ha estat l'àvia!) però enganxa moltíssim, allò que no el pots deixar i al final les tres canvien després d'aquests mesos i tot el que han viscut.

Us atreviu a descobrir la història de les tres Maries? ;)

2 comentaris:

  1. Ui, crec que no m'atreveixo jiji! Crec que no és el meu estil de llibre! ;)

    Joana

    ResponElimina
  2. ja veurem, ja... jajajaj!

    Un petó Mariona!

    ResponElimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!