dimarts, 8 de maig de 2012

Junts. Camins creuats



Editorial: La Galera, 2012. Col·lecció Lluna Roja
Núm. Pàgs.: 384

L'esperada segona part de la saga d'Ally Condie, Junts. Camins creuats, va ser el meu llibre de Sant Jordi. N'estic ben contenta!
Aquí la ressenya, atenció, conté SPOILERS DE LA PRIMERA PART


Junts s'acaba quan arresten en Ky per endur-se'l a les Províncies Exteriors a treballar, i la Cassia no està disposada a perdre'l, així, tan fàcilment com l'ha conegut. Per això, amb el permís de la seva família, iniciarà un viatge per anar-lo a buscar, deixant enrere a en Xander, els seus pares i al seu germà.
No serà un camí fàcil, doncs la vida a fora d'Òria és difícil, sobretot a la Talla, un terreny muntanyós on pràcticament no hi ha vida i és molt difícil de sobreviure-hi. Però amb l'ajuda de l'Indie, una aberració que coneix en el seu viatge, intentaran superar qualsevol dificultat per tal de trobar en Ky, i potser fins i tot la Insurrecció, el moviment que s'està revoltant contra la Societat i on s'hi vol unir la nostra protagonista.

Del tercer llibre encara no se'n sap el nom però sí que sortirà el 2012... ja l'espero per veure com acabarà aquesta trilogia tan perfecta!

2 comentaris:

  1. Jo també me'l vaig comprar per Sant Jordi, i el vaig començar, però en tenia un pendent i el vaig deixar, i ara se m'han anat acumulant llibres que m'han deixat i ha quedat aquest pendent... :(

    Joana

    ResponElimina
  2. Doncs a mi m'ha deixat amb moltes ganes de llegir el tercer... però encara haurem d'esperar!

    :)

    ResponElimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!