divendres, 27 d’abril de 2012

L'estiu dels texans blaus














Editorial: Cruïlla, 2007.
Núm. Pàgs.: 256

Una amiga em va deixar aquest llibre, L'estiu dels texans blaus, d'Ann Brashares, i m'ha encantat. Farà uns mesos van fer l'adaptació a pel·lícula a TV3 i la vaig veure a trossos. Com l'argument ja em sonava al llibre, vaig voler provar-lo i no m'ha decebut gens. Es llegeix molt bé i és una trama realista, divertida i amena. Totalment recomanable!

La Bridget, la Lena, la Tibby i la Carmen són amigues des d'abans de néixer, quan les seves mares es trobaven al gimnàs a fer el taller per "les embarassades pel setembre".

Ara ja tenen quinze anys i aquest serà el primer estiu que passaran separades: la Bridget, en un campament de futbol; la Lena, a casa els seus avis a Grècia; la Tibby es queda a casa seva a Maryland i la Carmen ha d'anar a Carolina del Sud a conèixer la nova família del seu pare. Totes tindran els seus problemes i aventures allà on siguin, i les uniran els Texans viatgers, que s'aniran enviant perquè els porti una setmana cadascuna. Una prova d'amistat que passarà pels altibaixos de les quatre noies.

P.D.: Es veu que és una col·lecció de quatre llibres. No dubtaré en buscar-los...

5 comentaris:

  1. A mi una amiga em va dir que me'l deixaria quan jo vulgués, però encara no li he demanat! Hauré de fer-ho aviat! :)

    Joana

    ResponElimina
  2. Ooh!!! jo el vaig vendre per Sant Jordi!! em van dir que esta molt be!
    espero la teva visita, i et segueixo

    ResponElimina
  3. Bon dia,
    les normes diuen que t’he d’avisar que tens una cosa en el meu blog, i jo, que sóc disciplinada, ho faig amb molt de gust.

    Gràcies.

    ResponElimina
  4. Jo també me l'he llegit!! Bueno, me llegit tota la colecció (els 4 llibres). La veritat es que m'encanten, espero que a tu t'agradin tant com a mi!! ^^

    Petonets <3

    ResponElimina
  5. La primera vegada que em vaig decidir per llegir-lo no va tenir gaire èxit: a la desena pàgina vaig deixar el llibre. Però al cap d'un temps (gràcies a tu) vaig decidir donar-li una segona oportunitat, i llavors em va agradar moltíssim, tan que en poc temps em vaig llegir el primer i el segon.

    ResponElimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!