dimarts, 3 d’abril de 2012

Berta Mir detectiu: El cas del xantatgista pèl-roig



Editorial: Estrella Polar, 2012. Col·lecció Vostok
Núm. Pàgs.: 240


En un dia, avui, m'he començat i acabat el tercer llibre de la col·lecció de la detectiu Berta Mir, escrita per Jordi Sierra i Fabra (m'encanta estar de vacances! :D ) No m'he llegit el dos primers, doncs mai n'havia sentit a parlar i el meu me l'ha enviat la pàgina web Què Llegeixes? com a premi d'un concurs (moltes gràcies!).
Havia llegit poc d'aquest escriptor però m'agrada, té un estil natural, la història és molt intrigant i té molts diàlegs, que fan que el llibre es llegeixi ràpid.
La Berta és una noia de divuit anys que s'ha d'encarregar de l'agència de detectius del seu pare arran que ell va tenir un accident i està paralitzat.
En només un matí li arriben dos casos.
El primer, el d'una model que és víctima d'un xantatgista; i el segon, una noia que ha desaparegut misteriosament, i la seva mare i amics creuen que pot haver estat captivada per una secta.
 Tot plegat molt estrany, i un dels casos l'afecta directament... serà capaç de resoldre les dues missions?
Us recomano que llegiu aquesta emocionant història. Jo no me'n penedeixo, i penso buscar els dos altres títols!

4 comentaris:

  1. Oix, si ho arribo a saber em presento al concurs del QL?... :(
    Bueno, si no, ja el buscaré a la biblio, segur que el tenen.
    Jo et recomano un llibre del Jordi Sierra i Fabra que em va agradar molt: Adormit sobre els miralls.
    Petonets!

    Joana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sembla interessant, jo també el buscaré ;)

      Un petó!

      Elimina
  2. Mariona sóc la Inés aquella, te'n recordes? Ok, doncs jo també estic al QL? !!

    Un petó!

    ResponElimina
  3. Waw, no coneixia aquesta web. La he conegut gracies a tu i m'agrada molt, està molt bé. Quina sort vas tenir!! Em sembla interesant el llibre, perquè m'agraden les noveles policiaques i de misteri. Petonets <3

    ResponElimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!