divendres, 20 d’abril de 2012

Artemis Fowl i el món subterrani





Editorial: Montena, 2002
Núm. Pàgs.: 288

Em vaig començar Artemis Fowl i el món subterrani (d'Eoin Colfer) durant la Setmana Santa i avui me l'acabo. Potser perquè és massa fantàstic, i a mi m'agraden més realistes, no m'ha acabat de fer el pes. Té molts personatges i a vegades perds el fil de la història, que té un toc d'humor que, per mi, és el que salva la història.

L'Artemis és un nen de dotze anys que és molt ambiciós, ni més ni menys, ha elaborat un pla molt astut per apoderar-se de les riqueses de la Gent, un conjunt de fades, follets i nans que viuen sota terra. El noi ha decidit començar a dur a terme la seva idea segrestant una agent de la POLS, la policia de les fades, a la mansió. Pensa cobrar una tona d'or pel rescat.


La saga és de set llibres, però no tinc moltes ganes de llegir-me les continuacions. És una novel·la que està bé, però no mata...

Bé, jo ja he opinat, què hi dieu vosaltres?

2 comentaris:

  1. No l'he llegit, i no crec que ho fagi vista la opinió que en dones! I menys si és de 7 llibres. Em gasteré els diners com una boja i ni ganes... :)

    Joana

    ResponElimina
  2. Mariona, sóc la Inés! Quant de temps, vull llegir aquest llibre!

    Una abraçada
    Inés

    ResponElimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!