diumenge, 11 de març de 2012

Junts: Camins creuats. JA A LA VENDA!





ATENCIÓ! 

La Galera ja ha publicat Junts: Camins creuats. El segon volum de la saga d'Ally Condie! En català! Ja a la venda! Ràpid! A per ell! Us en deixo la sinopsi:

"La Cassia ha triat un futur incert: trenca amb en Xander, la parella que la societat havia triat per a ella, i segueix el camí d'en Ky, el noi de qui s'havia enamorat realment. La societat, que ho controla tot, l'ha expulsat a les perilloses províncies exteriors. I ella ho sacrifica tot per buscar la veritat que amaguen els que ostenten el poder. En aquesta frontera salvatge descobreix una manera de viure diferent i la promesa apassionant de la rebel·lió.

Narrada en primera persona per la Cassia i en Ky, aquesta seqüela molt esperada posarà al descobert la societat ideal que controlava les seves vides.".

El necessito! Estic tremolant de l'emoció! :D

Us el perdreu?

5 comentaris:

  1. Jo vaig anar a l'Abacus ahir i el tenien en català, però el text de la contraportada era diferent que aquest... Bueno, no era el de la contraportada, perquè alla hi havia opinions del llibre d'autors de llibres, però si obries la portada hi havia una solapa posada cap endintre on hi havia el resum de l'argument, i no era aquest.
    Bueno, sigui com sigui, jo també em moro de ganes de llegir-me el llibre! ;)
    Un petó!

    Joana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Joana,

      Jo el llibre encara no l'he vist "físicament", però aquest és el resum que trobo per internet... ja indicaré que és una sinopsi ;)
      Jo me'l demano per St. Jordi! ^^

      Gràcies per comentar, un petó!

      Elimina
  2. hahahahah que obsesionada! De què va aquesta saga?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mira, et deixo l'enllaç a la ressenya que vaig fer del primer llibre de la col·lecció, "Junts":
      www.ma-devorallibres.blogspot.com/2011/11/junts.html
      És bàsicament d'amor. Te la recomano molt ;)

      Elimina
  3. moltes gràcies! ja els tinc a la llista de llibres per llegir-me! (estic creant un altre blog: estanteries.blogspot.com)
    Unpetóo

    ResponElimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!