diumenge, 19 de febrer de 2012

Passió



Editorial: Estrella Polar, 2011
Núm. Pàg.: 384

Al final m'he pogut acabar Passió, de Lauren Kate, el tercer llibre de la saga Foscor.
A diferència dels dos primers llibres, aquest m'ha costat bastant de llegir. No és que no m'hagi agradat, està bé, però trobo que li sobraven pàgines, potser capítols, perquè se m'ha fet molt llarg.
En tot aquest tercer volum la Luce viatja a través dels temps per reviure totes les seves vides passades i per intentar trobar la manera d'acabar amb la maledicció que cau sobre en Daniel i ella, i aconseguir d'una vegada per totes de poder estar tranquils ells dos.
Tota l'estona parla d'això, que veus que ara la Luce va a l'antic Egipte ara veus que va a la Primera Guerra Mundial a Moscou, amb la mateixa finalitat, i sense donar gaires resultats, que diguem... per això es pot fer repetitiu.
Al final sembla que s'anima una mica, i llegeixes amb ànsia per saber què passa, però a mi resulta que m'ha fet ràbia la manera d'acabar, perquè penso "tantes expedicions al passat perquè et deixin amb aquesta intriga?". Necessito ja la quarta entrega de la saga, Rapture, que surt a la venta el 13 de juny a EE.UU! Haurem d'esperar!

En resum, que si us esteu llegint la saga i la voleu continuar, és imprescindible, clar, i està bé perquè saps de què va, però es pot fer un pèl llarg. I el final... potser decepciona una mica. Però donem-li una oportunitat, que no val la pena llençar aquesta història per la borda per culpa del tercer llibre, una mica més fluixet (segons la meva opinió).

P.D.: Ara enteneu per què no he publicat des de fa bastant de temps, no? Perdoneu!

13 comentaris:

  1. Sento dir-te que no comparteixo la teva opinió en aquest cas. Dels tres llibres, el de Foscor va ser el que em va agradar més, però el què vaig trobar pitjor va ser el de Turment, i amb això no vull dir que no em vagi agradar (el final em va encantar) però tot el rotllo de l'Escola de la Costa i tot això se'm va fer bastant pesat. En canvi, Passió m'ha encantat, i tot i que és cert que les dues primeres històries són molt repetitives, quan apareix el Bill i la Luce es comença a posar en el cos de les seves antigues jo és molt més emocionant, i trobo que al final no pots parar de llegir-lo.
    Per cert, si vols començar a llegir Rapture només cal que vagis aquí, on hi ha el pròleg i el primer capítol.
    I si vols començar a llegir el primer capítol de Fallen in Love vés aquí.
    Petonet!

    Joana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      No ho sentis, que de gustos no hi ha res escrit! ;)
      Moltes gràcies per deixar-me els links, veig que tan un llibre com l'altre comencen forts!

      Un petó

      Elimina
  2. Fixa't que m'acabo d'acabar el de Turment, i la veritat es que m'ha decepcionat una micona... es a dir, el final es com de; segueix llegint el tercer llibre, però no m'ha deixat amb les ganes de comprar-me el segon. He de dir que el que més em va agradar va ser el primer amb tots aquests dubtes que en Daniel li causaba a la Luce, però no se.. no crec que em compri gaire aviat el tercer... :/

    per cert, et segueixo :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Moltes gràcies per seguir-me :)

      Sobre el llibre... fes el que creguis, si te l'has de llegir per força, més val que no, ja que potser t'acabaries emportant una mala opinió de la saga... :/
      Però, vés a saber, si algun dia no tinguessis res per llegir, aquesta no seria una mala opció, i més ara que diuen que faran una peli del primer llibre! Eps, però encara falta...

      Un petó

      Elimina
  3. Bones! Tinc un dubte. Llibres publicats d'aquesta saga i per ordre: 1)Foscor 2)Turment 3)Passió.

    N'hi ha més? Publicats i en català?

    Després voldia saber com és que Rapture i Fallen in Love tenen títols en anglès.

    Vull saber l'ordre, els títols, els publicats i els que estan per publicar.

    siusplau em farieu un gran favor

    un peto

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Mira, els que estan publicats i els pots trobar en català són, com bé dius:

      1- Foscor
      2- Turment
      3- Passió

      El quart i últim de la saga, que encara no s'ha publicat ni a EEUU, és Rapture. El títol de moment està en anglès perquè encara no l'han passat al català i potser canviarà, a l'hora de traduïr-lo.
      Fallen in love (també títol en anglès perquè encara no està en català) no forma part de la saga, diriem que és un llibre "complementari", en el que s'expliquen històries d'amors i desamors de tots els personatges (també els secundaris) de la saga.

      Si tens qualsevol dubte més, pregunta! ;)

      Elimina
    2. Mariona... vols dir q el quart llibre de la saga (Rapture) sostirà en català? És que ha sortit en castellà, però no en català, igual que "Fallen in Love"!! En saps alguna cosa??

      Elimina
    3. Jo també l'he vist només en castellà... espero que surti en català, no m'agradaria haver de canviar d'idioma a mitja saga! Però no en sé res!

      Elimina
    4. Res...no hi ha manera q surtin en català... :( Te'ls has llegit en castellà? És per saber si es poden seguir bé, perquè els llibres es poden traduir de moltes maneres, i més sent fantàstics, els noms de les coses poden variar molt d'un idioma per l'altre...

      Gràcies!!

      Elimina
    5. No, no me'ls he llegit en castellà. Volia esperar per si els traduïen al català, perquè em fa molta ràbia canviar d'idioma a mitja saga, però suposo que si no han sortit a hores d'ara ja no ho faran. Llàstima...

      Elimina
  4. Ok moltíssimes gràcies. Sé que em llegiré la saga aquesta, però encara tinc una llista molt llarga. El que no tinc decidit és si llegiré el de Fallen in love, ja ho pensare jijijj

    Moltes gràcies

    una abraçada

    ResponElimina
  5. Hola :)
    Ja fa uns mesos em vaig acabar Passió, però sem va fer una mica pesat però tot i això em va agradar. El que més em va agradar van ser el primer i part del segon, que aquell també era una mica pesat amb l'institut costa i tal.
    M'agradaria saber els títols en català de ''Fall in love'' i ''Rapture''

    Moltes gràcies

    ResponElimina
    Respostes
    1. En català no ha sortit cap dels dos, de moment. "Fallen in love" és, en castellà, "La eternidad y un día". "Rapture" és "La primera maldición".

      Elimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!