divendres, 20 de gener de 2012

Segon trimestre



Editorial: La Galera, 2009
Núm. Pàg.: 208

Hola!
El llibre obligatori d'aquest segon trimestre de català era Segon trimestre (aquest és el títol) d'Àngel Burgas.
Està molt bé per passar l'estona, com els altres de la col·lecció (L'Anticlub i El club de la cistella), és curtet i entretingut. Jo no regiraria tota la llibreria per trobar-lo, però és divertit i fàcil de llegir.
En aquesta tercera part, la temàtica és la mateixa: narra les aventures d'un grup de nens de 1r d'ESO i totes les peripècies que els puguin passar, com ara entrar a l'escola de nit, tancar uns maleducats al museu o rebre anònims amenaçadors.
L'he trobat divertit i que és un llibre facilet, el recomanaria per nens no molt grans...

Fins aviat!

3 comentaris:

  1. M'agradaria llegir-me el primer (encara que sigui el típic llibre que et manen a l'escola) ^^ Jo demà tinc un examen sobre un llibre a català, però podiem triar el que volguessim (jo he triat Els Jocs de la Fam) ^^ Petonets

    ResponElimina
  2. Jo també havia de llegir aquest llibre per l'institut!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jo tambe me lee de llegir si algu em pot di una pagina on surti per capitols sense teni que paga majudaria molt

      Elimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!