dimarts, 24 de gener de 2012

Proposta de llibres 2012

Hola!
L'Eva, del bloc de Cor de lletres, m'ha convidat a participar en aquesta proposta (moltes gràcies! (= ).. Consisteix en nombrar alguns dels llibres que et vols llegir durant aquest 2012. Jo he decidit de posar-ne cinc, potser els llegiré i després podré fer-ne la ressenya o potser no, però és la meva intenció d'aconseguir-ho.

1. Hades, Alexandra Adornetto (continuació d'Halo)


2. El curiós incident del gos a mitjanit, Mark Haddon


3. Ullal blanc, Jack London



4. Nick, Imma Chacón



5. Divergent, Veronica Roth



Bé, aquests són els llibres que més desitjo llegir aquest any, però n'hi ha molts més!

I ara em toca convidar als següents blocs a que facin aquesta llista:

1. Las Mejores Cosas al Amanecer
2. My World...

Espero que us hagi agradat! Fins aviat!

Mariona

4 comentaris:

  1. Gràcies, ara quan pugi faig la llista Mariona!! ;) ♥

    Joana

    ResponElimina
  2. De res!! ^^ Dels llibres que has posat els que més hem criden l'atenció són Ullal Blanc i Nick!!! Petonets guapa!!

    ResponElimina
  3. Yo tengo muchas ganas de leer Divergente, me encantan las distopias y mi preferida es los juegos del hambre ;)

    ResponElimina
  4. No sabia que hi havia la continuació de halo!
    jaja doncs l'hauré de llegir...
    si jo hagués de fer una llista de llibres, no sabria com fer-m'ho doncs el meu problema és aconseguir els llibres...
    Gràcies per comentar sempre ;)
    petons
    P.D: el del curios innident del gos a mitjanit és molt interessant

    ResponElimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!