dissabte, 21 de gener de 2012

La gran O



Editorial: Gran Angular, 2011
Núm. Pàg.:

Vaig guanyar un concurs que van fer fa temps a un fòrum literari que es diu Què Llegeixes?, i el premi era un lot de llibres. Em va agradar perquè molts d'aquests feia temps que volia llegir i ara ja tinc excusa!
N'hi havia un que em va cridar molt l'atenció, i el vaig començar. Era La gran O, de Santi Baró. Mai havia sentit a parlar ni d'aquesta història ni d'aquest escriptor, i no sé per què, doncs en una tarda me'l vaig acabar.

Laura Bac, una escriptora juvenil, rep un correu després de fer una xerrada en una escola. La noia que l'escriu es declara una admiradora seva, però es manté en l'anonimat i té un aire misteriós. Li explica a l'escriptora, sempre a través dels emails, que se sent rebutjada i no és feliç. La Laura farà tot el que podrà per ajudar-la i saber perquè s'odia tant a si mateixa.

És un llibre realista amb un final totalment sorprenent, m'ha encantat.

No té cap part de descripció, perquè tot el llibre està basat en els correus que s'envien les protagonistes, potser això és el que fa que sigui tan fàcil de llegir.

Un incovenient: és massa curt! ;)

1 comentari:

  1. No ho se, a mi no em crida massa l'atenció!! Gracies igualment per la resenya, guapa!! ^^
    Per cert, tens una coseta per a tu al meu blog (http://cordelletres.blogspot.com/) Petonets

    ResponElimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!