dissabte, 7 de gener de 2012

Per començar el 2012...

Hola! Ja sé que fa una setmana que vam estrenar el 2012, però... BON ANY!
Enguany he decidit que registraré en una llista els llibres que vagi llegint, juntament amb la data en que començo el llibre i quan l'acabo. A part també faré la ressenya, com fins ara.

Fila de libros vintage aislados sobre fondo blanco, etiquetas en blanco, espacio de copia gratuita  Foto de archivo - 7477181

De moment, el llibre que estic llegint i acabant és Halo, d'Alexandra Adornetto, que ha estat un regal d'aquest Nadal i m'està encantant. Em queden ja menys de cent pàgines, ben aviat en posaré la ressenya ;)

Fila de libros vintage aislados sobre fondo blanco, etiquetas en blanco, espacio de copia gratuita  Foto de archivo - 7477181 

I, per acabar, dir que el llibre que estava llegint per esperar als Reis no em va agradar i el vaig haver de deixar. El desafortunat era Mr. Sebastian y el Mago Negro. El títol ja us pot enganyar perquè el "Mago Negro" t'imagines que farà màgia negra, però en realitat és l'home, el que és d'aquest color. Bé, ni això, perquè més endavant descobreixes que és pintat.
Total, que el llibre el protagonitza un noi que és "negre" i que treballa en un circ, i la màgia no és el seu fort i és objecte de les burles de tothom. Al llarg de la història et va explicant històries de la seva desgraciada vida, com es va introduir a la màgia i com vivia durant els anys 50.
Se'm va fer pesat, Daniel Wallace intentava posar-hi un toc d'humor que no fa gràcia i just quan em faltaven un centenar de pàgines em vaig rendir, i això que no m'agrada gens deixar els llibres a mitjes. Així que no el busqueu massa...
A més, ja li estic agafant mania al llibre, que no em deixa copiar la maleïda foto de la portada! >·<

Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!