diumenge, 8 de gener de 2012

Halo

 

Editorial: Roca Juvenil, 2010
Núm. Pàgines.: 407

Com deia a l'entrada d'ahir, estava llegint Halo (en castellà), d'Alexandra Adornetto, i avui a primera hora ja me l'he acabat. Va ser un regal d'aquest Nadal, el vaig demanar perquè el vaig veure a la llibreria (on no tenien gran cosa) i, aprofitant que ja m'havia cridat l'atenció altres vegades i que era un dels llibres que valia més la pena allà, em vaig decidir. No m'ha decebut gens!
La Bethany, en Gabriel i l'Ivy són àngels que han estat enviats a la Terra, concretament a un poble petit com és Venus Cove, amb la missió d'arreglar una mica el món, solidaritzar els habitants i, en fi, posar pau, eliminar els Agents del Mal. La seva missió és temporal, i a causa d'això no poden fer amistats ni empatitzar gaire amb ningú. Però la Beth, la protagonista principal, és molt jove i la menys experta, i s'enamora perdudament d'un noi del seu institut: en Xavier Woods.
Els dos hauran de lluitar per a que els deixin estar junts i, a la vegada, per millorar una mica la vida a Venus Cove, que és escenari d'alguns fets molt extranys i insòlits...

Pot semblar una mica tòpic, la idea és una mica de "novel·la de noies", doncs ella s'enamora d'un jugador de rugby molt guapo, tot passa en un institut que organitza balls de promoció i té unes amigues molt presumides.
Però potser el fet que siguin àngels li dóna un altre toc, i a mi personalment no m'ha cansat aquest argument, al contrari, es fa lleuger i fàcil de llegir.

Vinga, si us animeu ja direu el què!

4 comentaris:

  1. Penso que pot estar bé! La germana d'un amic meu crec que el té, potser me'l deixa (no he parlat mai amb ella però últimament ens estem passant tots els llibres que ens hem llegit :P).
    Un petó!

    Joana

    ResponElimina
  2. Sembla interessant!!!! Potser el pillo a la biblioteca... Gracies per la resenya, guapa!!!! ^^ Petonets

    ResponElimina
  3. L'altre dia a l'Abacus el vaig veure pero crec que la portada era diferent... Petonets ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. La portada del meu llibre té aquesta imatge i a més a més unes lletres a baix a la dreta de color vermell, que són tres línies de resum de la història, el que passa és que no la vaig trobar exactament igual al google... però és la mateixa.
      Gràcies per comentar :D

      Petons

      Elimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!