dimarts, 6 de desembre de 2011

Las lágrimas de Shiva



Editorial: Edebé, 2002

Ara estic llegint El codi Da Vinci i, com que és un bon totxo i trigaré en acabar-me'l i escriure un article sobre ell (tot i que m'està agradant MOLT!), aprofito per recomanar Las lágrimas de Shiva, de César Mallorquí, que me'l vaig llegir el curs passat i em va agradar molt.
Aquest és el text de la contraportada:

En cierta ocasión, hace ya mucho tiempo, vi un fantasma. Sí, un espectro, una aparición, un espíritu; podemos llamarlo como queramos, el caso es que lo vi. Ocurrió el mismo año en que el hombre llegó a la Luna y, aunque hubo momentos en los que pasé miedo, esta historia no es una novela de terror. Todo comenzó con el misterio de un objeto muy valioso que estuvo perdido durante siete décadas: Las lágrimas de Shiva.

Encara que pugui semblar una història infantil, res més lluny de la realitat: té una trama complexa i ben elaborada, però s'entén, els atributs dels personatges estan molt ben pensats i tot està molt ben escrit.
El protagonista, el Javier, té el pare malalt i ha d'anar a passar l'estiu a casa d'unes cosines seves que amb prou feines sap qui són. Li servirà per conèixer-les i establir una amistat especial amb la Violeta, que té la seva edat i junts intentaran destapar un secret sobre unes relíquies de la família: Les llàgrimes de Shiva.

Un petó!

1 comentari:

  1. Em va agradar força aquest llibre. Era una lectura obligatori a castellà i hem pensava que seria un d'aquells lllibre aborrits com casi tots els obligatoris però en va agradar molt.

    ResponElimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!