diumenge, 13 de novembre de 2011

El puente roto




Editorial: Ediciones B, 2009
Núm. Pàg.: 256

A la biblioteca em van recomanar El puente roto, de Philip Pullman, i com que des d'abans de l'estiu ja me'l volia llegir el vaig agafar. M'ha agradat més que la novel·la La brúixola daurada, que era del mateix escriptor, us explico de què va.
La protagonista és la Ginny, una noia de 16 anys d'origens haitians. Viu a Gal·les amb el seu pare, que és blanc, i ella és objecte de burles i comentaris racistes per part dels del poble.
El seu pare i la Ginny sempre han estat molt units, com germans, i ell sempre li ha explicat que la seva mare va morir quan va néixer ella.
Però un dia tot canvia quan la noia arriba a casa i hi troba el seu pare parlant amb una assistent social, així de repent, i això li fa pensar que la història de la seva família és una gran mentida que el seu pare li intenta ocultar.
És, com el mateix llibre diu, una història sobre la búsqueda de la identitat.

Un petó!

2 comentaris:

  1. Mariona, el llibre té molt bona pinta, quan m'acabi "l'estiu dels texans blaus" aniré a la biblioteca i me l'agafaré.

    El teu bloc m'agrada cada dia més, és molt interessant i alhora molt útil.

    ResponElimina
  2. També he llegit la bruixola daurada de l'autor.
    Sembla estar bé el llibre...
    Ei, gràcies per animar-me i ser tan ràpida amb el comentari =) !
    petons

    ResponElimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!