divendres, 21 d’octubre de 2011

El diari secret d'Adrian Mole



Editorial: Empúries, 1993
Núm. Pàg.: 251

Hola!
Buf! Feia temps que no m'acabava un llibre, ara en tinc molts de començats i no sé quin llegir-me... però avui he acabat El diari secret d'Adrian Mole, de Sue Townsend. Era una possible lectura obligatòria de català, doncs ens deixaven escollir entre quatre llibres i jo vaig triar aquest perquè ja n'havia llegit algun fragment al cole i a classe d'anglès i em va agradar.
El llibre està escrit en forma de diari personal de l'Adrian Mole, un nen anglès de 13 anys i 3/4 que és un pobre desgraciat. Té uns pares que passen d'ell, són pobres i no té sort amb les noies. Cada dia escriu una mica sobre el què li passa, i un dia una noia nova al seu institut, la Pandora, s'asseu al seu costat i ell se n'enamora perdudament. Farà el possible perquè es fixi amb ell, mentre a la vegada viu una situació familiar tensa. És un llibre divertit que explica la vida d'aquest adolsecent intel·lectual i el recomano per a lectors a partir de 12 anys.

Ens llegim!

3 comentaris:

  1. Ei Mariona! Aquest llibre sembla molt interessant, i vés per on, a la meva escola també ens el proposen com a lectura obligatòria!
    Un dia d'aquests me'l començaré a llegir, ja que he sentit molt bones crítiques.

    P.D: M'encanta el teu blog!

    ResponElimina
  2. Hola! Gràcies per pasar-te per el blog!!
    Tindré en compte la recomanació del llibre, moltes gràcies! :)
    Un petó!

    Joana

    ResponElimina
  3. Gràcies a tu per comentar!

    Un petó:)

    ResponElimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!