dissabte, 3 de setembre de 2011

Memòries d'Idhun

Hola!
Fa un any aproximadament em vaig llegir Memòries d'Idhun 1: La resistència. Em va agradar, i com que tenia la saga completa a casa em vaig començar a llegir el segon: Tríada. Però en un moment va passar a no agradar-me i em vaig emportar un disgust, i el vaig deixar. Ara, com que a tot arreu sento que aquesta saga de Laura Gallego és tan bona i tothom la recomana, he decidit tornar a llegir-la, però com que no podia agafar directament el segon i començar-lo de nou perquè hi ha molts personatges i passen moltes coses, he hagut de començar a rellegir-me el primer i comença de zero, i això que a mi no m'agrada en absolut rellegir-me llibres, perquè tinc la sensació que perdo el temps perquè hi ha molts llibres nous molt bons, però en aquest cas no he pogut fer una altra cosa, perquè no me'n recordo massa. Així que he decidit donar-li a aquesta trilogia una segona oportunitat.

Vosaltres heu llegit aquests llibres? Què us han semblat?

3 comentaris:

  1. A mi em va passar el mateix que a tu. El primer em va agradar però quan ja anava per la meitat del segon, vaig haver de deixar-lo perquè no podia amb ell. És veritat que hi ha molta gent que diu que aquesta triologia està molt bé però jo no me'ls he tornat a llegir. Aviam si ara t'agrada més :)
    Per cert, m'agrada molt el teu blog!
    Un petó

    ResponElimina
  2. Hola! Jo em vaig llegir els tres d'una tirada i em van agradar molt! Estic segura que t'agradara! A mi tampoc m'agrada massa rellegir però a vegades quan estic desesperada perque no trobo cap llibre que m'enganxi ho faig! Per exemple ara estic rellegint la triologia de tinta ( bé ara no perquè m'han regalat cazadores de sombras 4 i els he deixat apartats )
    A mi també m'agrada el teu blog!
    +Meggie ( estic al QL? )

    ResponElimina
  3. Hola +Meggie!

    Moltes gràcies per entrar al blog! Jo és que llegeixo molt bones crítiques de Memòries d'Idhun i em sento obligada a llegir-los :D!
    També fa temps que vull llegir Cazadores de Sombras, però tinc molta llista d'espera... ja em diràs què tal!;)
    Ens llegim!

    ResponElimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!