divendres, 9 de setembre de 2011

Justin Time



Editorial: La Galera
Ei Devorallibres!

Fa temps em vaig llegir aquesta saga, Justin Time, de Peter Schwindt. Em va agradar molt. Al principi del primer em perdia una mica, perquè tarden una mica en posar-te en situació. Però llavors la lectura ja agafa un ritme àgil i addictiva. Els protagonistes de seguida "cauen bé" i estan molt ben elaborats, igual que la trama. En faig un resum simple perquè ja fa molt que me'ls vaig llegir i no recordo ben bé tots els detalls.
Any 2385. Justin Time és un noi de tretze anys que viu en un orfenat. Va perdre els seus pares de petit perquè treballaven en un projecte per viatjar a través dels temps i van provar la màquina del temps i no van poder tornar. Ara en Justin vol anar a trobar-los i es posarà a buscar informació sobre l'agència on treballaven els seus pares i on paren a hores d'ara. Durant les seves aventures, disperses en els cinc llibres i en diferents ciutats, trobarà amics i enemics del seus pares, que l'ajudaran o li causaran molts problemes.
Aquí us deixo els títols de tots els llibres:

1. Justin Time. Viatger del temps
2. Justin Time. El projecte Montauk
3. Justin Time. El portal
4. Justin Time. Traïció a Florència
5. Justin  Time. Missió final a Londres

Us els recomano molt!
Un petó i bona lectura!

3 comentaris:

  1. Vaig llegir el primer i em va agradar molt. Vaig llegir el segon i em va decebre. Vaig llegir el tercer i em va avorrir. Vaig llegir el quart i em vaig desencantar. No he llegit el cinquè ni tinc previst fer-ho.

    ResponElimina
  2. Bé, ja sabem que per gustots els colors. Jo per exemple si no m'agrada un llibre no me l'acabo ni molt menys m'agafo el següent! Veig que tu ets persistent i no llences la tovallola precisament aviat!

    ResponElimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!