dimarts, 6 de setembre de 2011

El Club de los Corazones Solitarios



Editorial: Alfaguara Juvenil, 2011
Núm. Pàg.: 336
Un altre llibre que em vaig comprar per Sant Jordi i me'l vaig acabar en dos dies perquè em va encantar. Aquest és d'Elizabeth Eulberg.

La Penny s'ha proposat no enamorar-se de cap noi mai més. Bé, almenys fins que acabi d'estudiar. Els veu com l'escòria de la Terra, que roben les amigues, i quan ja han aconseguit el que volien, les deixen. Per això s'ha dit: mai més. I ha creat El Club de los Corazones Solitarios, un club que al principi només el formen ella i unes quantes amigues més, però que més tard ja totes les noies de l'institut en són membres. Això provoca una gran revolució a l'institut que desencadena discussions i baralles, i la Penny s'arrepenteix d'haver creat el club per dues raons principals: perquè hi ha molts malentesos i problemes i perquè potser sí que hi ha un noi que es mereix una oportunitat...

Aquest llibre és principalment romàntic però amb el seu punt d'humor.

4 comentaris:

  1. Mmmm... no és el meu estil de llibre.

    Si us plau, quan puguis treu el senyor Zafón del lateral, que és un escriptor que odio i em posa nerviós hahaha.

    No és broma, no el treguis. És simplement que no m'agraden gens els seus llibres.

    ResponElimina
  2. Ei MBosch!

    Gràcies per comentar. Normalment a mitjans de mes penjo a la part de sota del blog una enquesta dient "Qui vols que sigui l'escriptor del mes de..." i la gent vota entre dos escriptors coneguts. Aquest mes li ha tocat a Carlos Ruiz Zafón. El dia 15 penjaré l'enquesta per trobar l'escriptor/a del mes d'octubre ;)!

    Ens llegim!

    ResponElimina
  3. Hola! Jo tinc ganes de llegir aquest llibre, sembla molt guay! He vist també l'enquesta, he votat per Roald Dahl. M'encanta el teu bloc, segueix així!

    ResponElimina
  4. Aconsegueix-lo, un cop el tens no el pots deixar!

    Gràcies per comentar i per votar! ;D

    Ens llegim

    ResponElimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!