diumenge, 14 d’agost de 2011

El Príncep de la Boira

 















Editorial: La butxaca, 2007
Núm. Pàg.: 224
Em vaig llegir aquest llibre, El Príncep de la Boira, de Carlos Ruiz Zafón. En aquesta fascinant història de misteri hi ha moments molt intensos i en alguns moments vaig passar por. I té un final sorprenent, que no t'esperes per res. Aquest és el resum de la contraportada:

"La nova llar dels Carver està envoltada de misteri. Encara s’hi respira l’esperit de Jacob, el fill dels antics propietaris, que va morir ofegat. Les estranyes circumstàncies d’aquella mort només es comencen a aclarir amb l’aparició d’un diabòlic personatge: el Príncep de la Boira, capaç de concedir qualsevol desig a una persona a un preu molt alt..."

2 comentaris:

  1. Mariona! M'encanta que dediquis un mes a C.R.Z i una entrada pel que he pogut veure ara mateix! M'encanta aquest escriptor! Ara mateix he acabat "La Sombra del viento" i m'ha paregut espectacular! En alguns moments es fa una mica dens.. perquè a la trama hi ha implicats molts personatges,tot i això té un final molt sorprenent! Has de probar de llegir-lo un altre cop "devorallibres"! :) Jo et faré cas i tan bon punt pugui vaig a per " El príncep de la Boira"!! Gràcies per les recomanacions!

    ResponElimina
  2. Hola Maria!

    Gràcies per comentar! :) Sí, em van tornar a recomanar "La Sombra del Viento" i crec que ara si me'l llegís ja m'agradaria més, tothom diu que és tan bo! Sobre el final sorprenent... em sembla que tots els d'aquest escriptor ho són, perquè el final d'"El príncep de la Boira" també et deixa molt sorprès! O.o

    Petons!

    ResponElimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!