dijous, 28 de juliol de 2011

Taoshira



Editorial: Cruïlla, 2010
Núm. Pàg.: 380

M'he acabat de llegir Taoshira, de Julia Golding. Me'l van regalar per Nadal i encara no me l'havia llegit, fins que un dia em vaig fixar que el tenia completament oblidat i el vaig agafar. Només de llegir la primera pàgina ja vaig saber que m'agradaria. Aquí el resum de la història:

La Taoshira, la Quarta Princesa Hereva de les illes de la Mitja Lluna Blava, es veu obligada a viatjar a Gerfal per casar-se amb el príncep Ramil per tal d'establir una aliança entre els dos països per poder parar els peus a Fergox el Llancer, que vol conquerir les illes i Gerfal. Al principi, els membres de la futura parella no s'entenen gens bé, però Fergox els acaba segrestant i ells aconsegueixen fugir, tot vivint intenses i arriscades aventures, i descobrint l'amor.

El recomano als aventurers.

Ens llegim!

1 comentari:

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!