dimarts, 19 de juliol de 2011

La màgia de Harry Potter



Jo us volia recomanar la saga de Harry Potter, però no cal explicar de què va ja que tothom coneix una mica la història d'aquest jove mag.
Jo "m'estimo" molt aquests llibres perquè van ser amb els qui em vaig endinsar de veritat en la lectura, ja que fins llavors havia anat llegint llibres més curts i me'ls acabava ràpid, i aquests van ser els meus primers llibres "gruixuts". Al principi em feia por acabar-me el primer, Harry Potter i la pedra filosofal, perquè encara no m'havia comprat el segon i per això el vaig fer durar molt... Però llavors vaig veure que aquesta saga es trobava a tot arreu i me'ls vaig anar comprant i me'ls llegia massa ràpid pel meu gust. Després vaig mirar les pel·lícules, i ara estic pendent d'anar al cine a veure la última, la segona part de Harry Potter i les relíquies de la Mort, la que tanca la fantàstica i màgica història del Harry, el Ron i l'Hermione.

4 comentaris:

  1. Hola Mariona! Hem coincidit al QL i resulta que jo també tinc un blog on fa poc vaig fer una ressenya de l'última pel·lícula de Harry Potter. La veritat és que no em va entusiasmar gaire però et deixo aquí l'enllaç perquè t'ho miris:

    La veritat dins la ficció: Harry Potter i les relíquies de la mort, part 2

    M'ha agradat aquesta entrada, jo també em vaig afeccionar a la lectura gràcies a Harry Potter. Recordo que quan tenia sis anys i ningú tenia ni idea de qui era J.K. Rowling el meu pare em llegia els llibres. Després ja van venir les pelis i es van fer molt coneguts.

    Bé, espero seguir comentant! Al meu blog també parlo de llibres però no són tan juvenils. Pots mirar-te'ls a l'apartat de ressenyes. Va, també et deixo l'enllaç...

    La veritat dins la ficció: Ressenyes!

    ResponElimina
  2. Ei MBosch,

    Moltes gràcies per l'interessant aportació.
    Ja tens una seguidora més al teu bloc!

    Ens llegim.

    ResponElimina
  3. Recordo aquell estiu a L'Escala, que tenies contades les pàgines del llibre de H. P. que podies llegir cada dia per tal de que no se t'acabès el llibre abans de tornar a casa, i que tot i així, tornaves a llegir pàgines per a que et durés més. Fins que un dia vam anar a passar la tarda a Cadaqués i allà vas trobar en una llibreria el següent...

    ResponElimina
  4. Jajaja, sí, em vaig posar molt contenta... :)

    ResponElimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!