dimarts, 14 de juny de 2011

Predestinats




Editorial: Estrella Polar, 2011
Núm. Pàgs.: 448

Hola!

Actualment m'estic llegint el llibre de Predestinats, de Josephine Angelini. Us en faig un resum:

La Helen Hamilton és una noia que, a part de ser molt alta i d'una gran bellesa, té una sèrie de poders estranys. Per exemple, pot volar. Durant tota la vida ella no n'ha sapigut res, però quan arriben a l'institut la família Delos, que són iguals que ella, la seva vida fa un gir. La família Delos li fa saber que són Descendents dels grecs.

El recomano per als fanàtics de la mitologia grega, ja que es relaciona molt amb aquesta i la Guerra de Troia, l'Oracle de Delfos, l'Atlàntida, Homer, la Ilíada i l'Odissea...

Animeu-vos, a mi em té molt enganxada!

Fins aviat, devorallibres!

7 comentaris:

  1. Estic segura que aviat hauràs de comentar un llibre que hagis escrit tu.

    Enhorabona Mariona, tens un bloc xulíssim!!

    ResponElimina
  2. Gràcies Laura, espero que el segueixis visitant!

    ResponElimina
  3. Ja he entrat i penso que està molt bé!

    ResponElimina
  4. Mariona, m'ha agradat moltíssim la sinopsis d'aquest llibre. M'ha entrat molta curiositat per llegir-lo! Em sembla una gran idea la d'una noia amb orígens grecs i una història actual relacionada amb la Ilíada!! Genial!



    Moltíssimes felicitats pel teu bloc Mariona!Escrius genial i és molt amè! Una forta abraçada!

    ResponElimina
  5. Doncs jo espero amb molta il·lusió el segon d'aquesta saga, però hauré de tenir paciència perquè surt a EUA surt al 2012...!
    Però és que m'encanta!

    Molts petons!

    ResponElimina
  6. M'he llegit el llibre i m'ha encantat, espero a que surti un segon!<3 El bloc m'encanta!<3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!

      El segon ha sortit només en castellà. Es diu "Malditos".

      Elimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!