divendres, 17 de juny de 2011

Els Jocs de la Fam



Editorial: Estrella Polar

Els Jocs de la Fam és una trilogia de Suzanne Collins. El primer llibre es titula "Els Jocs de la Fam"; el 2n, "En flames"; i el 3r, "L'ocell de la revolta". Jo me'ls vaig llegir l'estiu passat. Els recomano a qui agradin els llibres d'aventures.

La Katniss és una noia de setze anys que viu en un districte pobre de l'Estat de Panem. Cada any, el Capitoli organitza els Jocs de la Fam, un "concurs" en el que l'últim supervivent dels 24 concursants rep un ajut econòmic important. Els concursants dels Jocs sempre són un noi i una noia de cada districte. Han de saltar a l'arena i lluitar per sobreviure.

Aquest any, a la germana de la Katniss li ha tocat, per sorteig, anar als Jocs. La Katniss no ho vol i s'ofereix ella mateixa, salvant la seva germana petita d'una mort segura. Ara és ella qui ha de saltar a l'arena i intentar salvar la pell.

Al llarg dels tres llibres s'explica la història d'aquesta noia i de les seves lluites contra el Capitoli, que va en contra seva després de desafiar el Capitoli.

No pots parar de llegir amb aquesta emocionant història.

4 comentaris:

  1. Hola! Sóc l'Ailec del QL?!
    Jo també em vaig llegir aquesta triologia fa poc!
    És molt emocionant, intrigant... però una mica sàdica!
    La recomano a tothom!

    ResponElimina
  2. Hola!
    Aquest nadal, la meva tieta em va dir que si em feia gràcia algun llibre per al tió, i jo li vaig dir que no savia quin demanar, i que em comprés el que volgués.
    Em va comprar els Jocs de la Fam, i em vaig enganxar tant que amb un parell de dies ja me l'havia acabat. Em recomanaries seguir llegint aquesta triologia? El primer llibre m'ha encantat, però temo que el segon se'm faci molt pesat...

    ResponElimina
  3. Laura!
    Ni t'ho pensis de deixar-los! jejeje
    Aquests 3 llibres són addictius, i els dos que et queden t'enganxaran tant o més que el primer!;D

    Un petó i bon any!

    ResponElimina

Moltes gràcies per deixar el teu comentari!